sobota, 6 kwietnia 2013

Gaja bransoleta

Gaja (gr. Γαῖα Gaia, Gaiē, Gē, łac. Gaea, Terra, Tellus ‘Ziemia’) – w mitologii greckiej Ziemia-Matka.


 Zadano mi temat bransolety w kolorach ziemi. Uwielbiam te gamę kolorów. Brązy szarości, beże, rudości, stare złoto, to jest właśnie to!

Narysowałam więc projekt, dobrałam krzemienie pasiaste, granaty i do roboty. No i już prawie na początku oczywiście minęłam się z projektem :D A potem na bieżąco wymyślałam co dalej. Zajęło mi to kilka dni i nieprzespanych nocy...
Ale efekt podoba mi się bardzo, a projekt leży do wykorzystania.






Myślę, że zrobię całą serię, będą i kolczyki i naszyjnik, no i następna bransoleta już wg projektu.


Jak widać bransoleta jest zdecydowanie asymetryczna.





Bransoleta jest regulowana, wykonana na metalowym podłożu, bez zapięcia - wsuwana. 


Oby do wiosny :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz