poniedziałek, 4 marca 2013

Cytrynki dla Zuzi

Cytrynowy komplecik dla młodej damy na 20 (!) urodziny. 


To właśnie ta młoda dama namawia mnie od dawna na zajęcie się "lepieniem z plasteliny" :D
Do tego koniecznie muszą to być rzeczy, które chciałoby się schrupać! Oczywiście zarówno ich wielkość jak i walory smakowe, stawiają je poza zasięgiem większości łakomczuchów :D



Ogromnie spodobała mi się taka zabawa! Pasjonują mnie wszelkie miniatury - składałam modele samochodów, statków, dom dla lalek etc. A teraz znalazłam materiał, który pozwala w miarę wiernie odtworzyć żywność! I do tego te miniatury można nosić w formie różnego typu ozdób. Jak dla mnie bomba!


Został wykonany ręcznie z wysokiej klasy masy polimerowej ozdobiony techniką malarską i wykończmy werniksem. Całość połączona z metalowymi elementami w kolorze srebrnym, oraz ręcznie wykonanym szklanym paciorkiem - lampworkiem (nie jest mojego autorstwa!) . Kolczyki mają srebrzone bigle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz