wtorek, 19 marca 2013

Kanapki :)

Przeglądam poprzednie posty i widzę, ze kompletnie przeoczyłam bułeczki :D

Prawdę mówiąc nie jestem wielką amatorką słodyczy, niektóre lubię, innych nie cierpię.
Za to taka bagietka wydaje mi się piekna w swojej formie! Chociaż jadam raczej pieczywo żytnie... A salami nie jem wcale.
A jak pięknie mogą wyglądać kanapeczki z bagietki, albo kajzerki! Zwłaszcza jeśli są wielkości grosika.

I jakiś czas temu moja przekorna dusza pchnęła mnie do produkcji pieczywka z dodatkami i bez.






A tak wyglądają z tyłu





I portrecik buł z wędliną


Z jednej bagietkowej kanapeczki powstała zakładka do książki kucharskiej





Bagietka i kajzerka stały się zawieszkami do czegokolwiek





Ostatnia buła z wędliną czeka na swoje "przeznaczenie".

Uwaga! Wbrew pozorom są CAŁKOWICIE wegetariańskie! Przy ich produkcji nie ucierpiało żadne zwierzę :p


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz